Pages

Sunday, May 8, 2011

Pengembaraan Jeff Dan Usop Part 4

Jeff berjalan sambil tersengih-sengih bagai kerang busuk menuju ke arah Pak Mat yang sedang rancak bergosip perihal bini baru Pak Din.

hihi

Lantas Pak Mat mengajukan soalan cepu emas...


'Hang ni pasaipa?Gila ka?'

'Entah'

Hang ni orang mana?'

'Entah'

'Ingat hensem dah la?'

'Entah'

'Nak aku patahkan tulang2 hang?'

'Entah'

http://www.smileycodes.info
BLAH LA HANG!!

Pak Mat x dapat mengawal perasaanya lalu menghadiahkan sebuah penyepak pusaka kepada Jeff.


'Ish Mat,sabaq Mat oi.Mampos anak orang satgi'

'Biaq kat dia,boleh pulak dia dok main2 dengan aku.Padan muka'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

'Nombor 229,230,231,haa!!!! Ni la rumah Si Usop tu'



erk?

'Ni rumah ke stor?'

Jeff mendekati rumah ala2 Red Indian tersebut...

'Hello?Assalamualikum'

Tiada jawapan atau sahutan kedengaran'

'Assalamualaikum?Ada orang x?'

Masih tiada respon.Jeff cuba memulas tombol pintu.

'Krikk..'

'x berkunci?Aikk?'

Jeff menyelak daun pintu lalu masuk setapak demi setapak.Tiba2

http://www.smileycodes.info
WOI!!!!

Jeff menerima habuan penyepak pusaka daripada seseorang yang x dikenali.Penyepak tersebut telah mebuatkan Jeff terbang keluar dari rumah itu.

'Hang ni sapa?Kawaq ka pa hah?'

Jeff tidak menghiraukan soalan yang ditujukan kepadanya itu sambil menggosok punggung yang masih sakit.

'Aduh,sakitnya bontot i'

Manap's Dictioanary:

kawaq=pencuri



eee..geramnya aku budak ni

'Woi budak,hang ingat aku ni apa hah?Pokok pisang ka?Aku tengah cakap dengan hang ni!!'

'Rilek bro,x nampak ke bontot i sakit ni'

'Masuk rumah orang ikut dan hang ja,nak mati ka?'

'Jap2,abang ni sapa yek?'

'Aku?'

'Aku adalah....

p\s:to be continued

No comments:

Post a Comment