Pages

Friday, June 24, 2011

Penat?Perkara Biasa

http://www.smileycodes.info
hai semue,aww

Dah sebulan rasanya x apdet,so idea untuk meng'apdet' blog pun semakin kureng.Bukan x nak,orang sibuk la katakan,wakaka.Aku sekarang ni sambung belajar kat Kolej Matrikulasi.Kat mana?x payah la tau.

http://www.smileycodes.info
biar i sorang je tau,hik hik hik



Hari first daftar,jangkaan yang pertama aku.....



1:Aku mesti dilayan macam raja sebagai pelajar baru


who am i?i'am a king,hihi




2:Mesti dapat lepak2 dalam bilik,x payah kosongkan asrama pergi turun masjid roll-call@perhimpunan macam kat sekolah dulu.
kroh..kroh..kroh...




3:Boleh suruh abang2 fasi seterika baju,basuh baju,urut belakang,bla bla bla




basuh ye bang...



Dan yang paling penting....


4:Boleh menggatal berkenalan dengan awek2 kawan2 baru.



hai,i Manap,u?.....i Senah


Tapi....

Malam hari pertama....

Pelajar2 yang masih baru sedang berbual sesama sendiri di dewan.Suasana agak bising.Tiba2...


Abang fasi:PERLUKAH BERCAKAP!!

Diam...sunyi.Disebabkan umur kami hanya setahun beza,maka para pelajar meneruskan aktiviti bersembang mereka.Suasana kembali bising.

Abang fasi: KAMU SEMUA MEMPERMAINKAN SAYA YA!!

Malam tu ada banyak perjumpaan.Benda paling aku x suka,duduk atas lantai.Ciss...Tidur lewat,bangun awal.Minggu orientasi memang hampeh.

http://www.smileycodes.info
fennat...

Kena denda la lari padang dua round bla bla bla.Hahaha,setelah seminggu,habis jua minggu orentasi.Belajar sini laju.x sampai
sebulan Math dah nak masuk chapter 4.Cukup bulan gila.

p/s: makan


1 comment: