Pages

Saturday, April 30, 2011

Percutian Ke Kampung Part 3 (finale)

Perjalanan diteruskan lagi.Meninjau lain2 binatang yang sukar dijumpai kat rumah aku.Lalu aku terlihat anak2 kucing ni.

dua ekor anak kucing bajet kiut

Memang dua ekor pun,kalau x nampak klik la kasi besar sikit.Lalu aku terus mendapatkan salah seekor daripada anak2 kucing tersebut.Dah pagi woi,bangun la...

Sebelum...


u ni sape?

Selepas...

versi sepet


Aku agak pelik dengan bilangan kucing yang kian meningkat kat rumah tok aku ni.Ayam makin kurang,kucing makin bertambah.Dulu x silap aku kucing ada sekor dua ekor jek,tapi sekarang ni ada la dekat2 10 ekor.Mai mana?Masih diselubungi misteri,haha.Sungguh 'kuat' kucing2 ini.

http://www.smileycodes.info

jenuh la i nak beli whiskers

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bercerita pasal 'kuat',aku pergi sekali lagi melawat 'banglo' kambing berdekatan.Lalu aku terlihat perkara yang sangat mengejutkan.


hihi

U both bastard!!Sebab apa aku cakap macam tu?Sebabnya dua ekor binatang ni jantan.Aku pelik la kan lepas sekor buat,tukar tempat pulak,bangang betul.Kegiatan gay berlaku dalam kalangan kambing2.Ini sangat tidak sesuai bagi anak2 kambing yang sedang membesar.



abang2 tu buat macam best jek,nak try jugak


p\s:jangan jadi kambing

2 comments: